Aan ons is gevraagd om een herkenbare visuele identiteit en een aansprekend merkconcept te ontwikkelen voor de IT Hub, “Business ahead of future”. De IT-Hub wordt gepositioneerd als de plek waar talent, business, onderwijs, kennis, innovatie en technologie samenkomen. Het is een dynamische, creatieve en inspirerende omgeving waar thema’s zoals data-analytics, artificial intelligence, robotics, sensoring, blockchaintechnologie en cybersecurity gezamenlijk worden opgepakt.
Samen met de IT Hub vertalen we dit naar communicatie die gericht is op het onder de aandacht brengen van de activiteiten en evenementen van de IT Hub bij verschillende doelgroepen. We hebben het design van de website verzorgd en samen hebben we de klantreis bepaald. Op basis van deze flow wordt relevante content gecreëerd, variërend van passende concepten voor kennismakingsgesprekken met potentiële partners tot uitnodigingen voor bijeenkomsten.
In samenwerking met het marketingteam en studenten van de IT Hub werken we aan de ontwikkeling van de hub in Noord-Nederland, waar de innovaties en kennis van morgen vandaag al beschikbaar zijn.