VraagUitvoeringQuoteResultaat
Hoe krijgen wij meer potentiële klanten?
De vraag was: “Ontwikkel een gerichte marketingaanpak die meer potentiële klanten bereikt en de bekendheid van de eigen productlijnen vergroot. Daarnaast willen we meer consistentie in de uitingen. Waardoor we een professionele en herkenbare uitstraling hebben die past bij onze organisatie”. Geen gemakkelijke opdracht die VDH Products bij ons neer heeft gelegd.
Een marketingaanpak
Iedere klant of eindgebruiker van VDH heeft een reden om voor de kwalitatieve en betrouwbare meetinstrumenten en controlesystemen van VDH te kiezen. Omdat ze weten wat er gebeurt als dit gedeelte van hun proces niet op orde is. Dat is een zorg die ze niet willen hebben én die goed opgelost kan worden door de VDH producten. Door dit in beeld te brengen laten we per doelgroep zien op welk gebied VDH hen ontzorgt. Voor de klant of de eindgebruiker een hele zorg minder. En zo vonden we in ‘geen zorgen’ de communicatie kapstok voor deze opdracht.
1609bold creëerde meer bereik en bekendheid
“Hoewel we sommige marketingactiviteiten zelf doen, hebben we geen eigen marketingafdeling en daarom hebben we sinds een aantal jaren 1609bold ingeschakeld. Ze helpen ons meer potentiële klanten te bereiken en de bekendheid van onze productlijnen te vergroten in diverse sectoren. Ze ontwikkelden samen met ons een strategie die consistentie en professionaliteit in onze uitingen brengt. De gerichte campagnes en effectieve aanpak passen bij onze doelstellingen. De samenwerking is niet alleen zeer prettig, maar heeft ook ons volledige vertrouwen.”
Jacco Smid, Sales Manager van VDH
Eindresultaat
Met campagnes per doelgroep brengen we het concept tot uitvoering. Gerichte communicatie die invulling geeft aan een ideale klantreis. Vertaald naar middelen. Zo voeren we gezamenlijk met VDH het concept door. Brengen we creatie samen met strategie. En optimaliseren we campagnes met data en nieuwe inzichten. Bouwen aan een eenduidige, herkenbare lijn voor bestaande klanten en nieuwe doelgroepen.